Forum Klasa W06A Strona Główna Klasa W06A
Informatyka
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POV

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa W06A Strona Główna -> Ważne informacje...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tesla
Gość






PostWysłany: Sob 11:37, 02 Lut 2008    Temat postu: POV

#include "colors.inc"
#include "textures.inc"

camera{ location <0,0,-4>
look_at <0,0,0> }
light_source{ <10,10,10> color White}
sphere{ <0,0.15,-2> 0.3 texture{pigment{color Yellow}}}
sphere{ <0,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tesla
Gość






PostWysłany: Sob 11:46, 02 Lut 2008    Temat postu:

#include "colors.inc"
#include "textures.inc"

camera{ location <0,0,-20>
look_at <0,0,0> }
light_source{ <111,111,0> color White}
sphere{ <0,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <-2,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <2,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <0,2,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <0,-2,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <-2,2,0> 1 texture{pigment{color White}}}
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 17:46, 03 Lut 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tu jest stronka z programem i komentarzem gościa Very Happy

Dodatkowo dla nieobecnych wszystko znajduje się w materiałach. (pdf)
Pracy nie ma zbyt wiele bo dostępny jest też szablon. Odpowiednie elementy należy tylko poskładać jak klocki Smile

Proszę o przyniesienie własnych prac 16 lutego, późniejszy termin wiąże się z niższą oceną. Dla osób które nie bedą mogły przyjść prosze o wysłanie prac na adres [link widoczny dla zalogowanych] (plik źródłowy - pov, i wygenerowany obraz (najlepiej o rozdzielczości nie większej niż 1024x768 w formacie jpg)

Prace będą dalej rozwijane (na ich podstawie bedziemy tworzyć prostą animację, bedzie kolejna ocena) więc proszę się postarać, żeby nie robić potem od nowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tesla
Gość






PostWysłany: Nie 16:16, 17 Lut 2008    Temat postu:

Lampa





#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"

camera {
location <200,300,-450>
look_at <0,0,0>
}

plane { y, 0
pigment {
checker
color White
color Blue scale 30} }


light_source { < 0, 175, 0 > color White*3 }


#declare stozek1 = object {
cone {
<0, 145, 0>, 25
<0, 185, 0>, 1
texture {Glass}
} }


#declare stozek2 = object {
cone {
<0, 145, 0>, 24
<0, 184, 0>, 1
texture {Glass}
} }


difference { object {stozek1} object {stozek2} }




box {
<-100,100,-150>, <150, 105, 150> texture {Cherry_Wood scale 5 } }


box {
<-100,0,-150>, <-90, 100, -140> texture {Cherry_Wood} }


box {
<-100,0,150>, <-90, 100, 140> texture {Cherry_Wood} }


box {
<150,0,-150>, <140, 100, -140> texture {Cherry_Wood} }


box {
<150,0,150>, <140, 100, 140> texture {Cherry_Wood} }
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magik
Gość






PostWysłany: Nie 16:40, 17 Lut 2008    Temat postu:

Szklanka Razz moja Very Happy





#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"

#include "metals.inc"
#include "woods.inc"
#include "glass.inc"
#include "stones.inc"
#include "skies.inc"

camera {
location <0,8,-4>
look_at <0,3,0>
}




background { White }
plane { y, 0
texture { DMFDarkOak }
}
light_source { < 0, 10, -20 > color White }
light_source { < 0, 10, -10 > color White }
light_source { < 5, 20, -5 > color White }
light_source { < 0, 2, 3 > color White*3 }
light_source { < 0, 2.5, 0 > color White }
#declare stozek1 = object {
cone {
<0, 4, 0>, 2
<0, 0, 0>, 1.5

texture {Glass}
finish {
ambient .1
diffuse .1
specular 1
roughness .001
reflection .10
metallic
}

} }


#declare stozek2 = object {
cone {
<0, 4.1, 0>, 2
<0, 0.1, 0>, 1.5

texture {Glass}
finish {
ambient .1
diffuse .1
specular 1
roughness .001
reflection .45
metallic
}

} }

difference { object {stozek1} object {stozek2} }















cone {
<0, 3.9, 0>, 1.9
<0, 0.5, 0>, 1.4

texture {Water}
}
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 15:54, 02 Mar 2008    Temat postu:

#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"


#include "FINISH.INC" // Wykończenia
#include "GLASS.INC" // Szkło




global_settings { assumed_gamma 2.0 }
camera { location <-1,3,-6> look_at <0,1.0,0> angle 35 }
light_source { <100,200,-200> color 1 }



plane {y, 0.01 texture { Aluminum
} scale 0.456456 }


// The floor
//plane { <0,0.1,0>,-1 pigment { checker rgb <1,0,0>, rgb <1,1,0> } }

plane { <0,1,0>,-1 pigment { cells } }

// A glass sphere
sphere
{ <0,1.12,0>,1
pigment { rgbf <0.2,0.9,1,0.99> } // A blue-tinted glass
interior { ior 1.5 } // Glass refraction
finish { phong 1 reflection 0.2}
normal { crackle 0.9 scale 0.35 turbulence 0.7 }
}
//This is not a very realistic glass since real glass always reflects
//some of the light and has also highlights.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 15:55, 02 Mar 2008    Temat postu:

// povray +FN +W640 +H480 +A output.pov

//Definicja odpowiednich bibliotek
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"

#include "stones.inc"
#include "metals.inc"
#include "skies.inc"

#declare kamera1 = camera {
location <0, 0, -20>
look_at <0,0,0>
};//end camera, ze ";" na koncu

#declare kamera2 = camera {
location <0, 3.7, -2.6765>
look_at <0,1.34,0>
};//end camera, ze ";" na koncu


light_source { < 0, 0, -10 > color White } //tam gdzie kamera
light_source { < -21, 29, 12 > color White*2 } //dodatkowe nad srodeczkiem
//light_source { < 0, 30, 0 > color White*2 }
background {Blue}
plane {y, 0.00 texture { Dark_Wood
} scale 0.1 }

#declare ksztalt1 = object {
lathe {
//linear_spline
//cubic_spline
quadratic_spline
7, <0,9><5,5><2,1><2,5><3,4><6,5><6,5>
texture {Glass}

}//end lathe
}//end object


#declare ksztalt2 =
lathe {
cubic_spline
13,
<0.000000, 0.000000>,
<0.000000, 0.000000>,
<0.193050, 0.003861>,
<0.193050, 0.019305>,
<0.073359, 0.038610>,
<0.027027, 0.135135>,
<0.023166, 0.559846>,
<0.100386, 0.679537>,
<0.359073, 0.996139>,
<0.335907, 1.000000>,
<0.096525, 0.725869>,
<0.000000, 0.691120>,
<0.000000, 0.691120>

texture {Glass}
finish {

phong 3
diffuse 0.3
}
scale <2, 2.1, 1.5>
}

//wyswietlamy

//camera {kamera1}
//object {ksztalt1}

camera {kamera2}
object {ksztalt2}
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa W06A Strona Główna -> Ważne informacje... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin